Intoarcerea din trei miscari
Scoala de soferi Bucuresti
Una dintre probele examenului de conducere este intoarcerea din trei miscari.
Importanta acestei manevre consta in necesitatea utilizarii ei in traffic. Astfel pe strazile cu circulatie in ambele sensuri ( cu o singura banda pe sens ), datorita spatiului insuficient dintre marginile partii carosabile, autovehiculul nu poate fi intors dintr-o singura miscare.
Pentru a intoarce autovehiculul prin manevre inainte si innapoi trebuie sa respectam cateva etape:
1. Semnalizam dreapta , reducem viteza si oprim autovehiculul cat mai aproape de marginea din dreapta partii carosabile.
2. Viram stanga TOTAL si introducem schimbatorul de viteze in treapta 1.
3. Semnalizam stanga, ne asiguram din fata si din spate pentru a fi siguri ca nu se apropie un alt participant la trafic si pornim incet spre marginea din stanga partii carosabile. Oprim fara a lovi bordura , sau alte obstacole aflate pe trotuar.
4. Viram dreapta TOTAL si introducem schimbatorul de viteze in marsarier.
5. Ne asiguram STANGA , DREAPTA si facem plecarea de pe loc incet cu spatele catre bordura din partea dreapta a soselei. Pe toata perioada acestei manevre trebuie sa ne asiguram atat la pietonii cat si la vehiculele si autovehiculele care pot circula in acel moment. De asemenea trebuie sa ne intoarcem privirea catre roata din stanga spate pentru a opri inainte de a lovi bordura, sau alt obstacol aflat pe trotuar ( masina parcata, copac, stalpi de beton, pietoni, etc....).
6. Viram stanga TOTAL si introducem schimbatorul de viteze in treapta 1.
7. Facem pornirea de pe loc incet, concomitent cu asigurare in partea dreapta ( pentru a nu se strecura un biciclist, prin spatiul ramas intre botul masinii noastre si bordura din fata. ) si incadrarea corecta pe banda corespunzatoare directiei de mers.
Plecarea din rampa se poate efectua in doua moduri :
1. Cu frana de mana .
2. Din ambreiaj ( Fara frana de mana ).
Plecarea in rampa cu frana de mana.
O modalitate mai usoara pentru a porni in rampa este aceea ca in momentul opririi sa actionam frana de ajutor (frana de mana). Dupa cuplarea franei de ajutor introducem schimbatorul de viteze in treapta 1 acceleram usor si ridicam fin piciorul stang de pe ambreiaj pana la punctul de cuplare (locul in care simtim ca discul de ambreiaj incepe sa frece placa de presiune). In momentul in care simtim un usor tremur la autovehicul se poate decupla frana de mana deoarece autovehiculul nu mai poate sa mearga in spate, acceleram usor si continuam sa ridicam foarte fin piciorul de pe ambreiaj.
Pornirea in rampa cu ” ambreiaj patinat ”.
Cea mai uzuala modalitate de plecare in rampa se face cu ajutorul ambreiajului patinat.
Dupa oprirea autovehiculului in rampa, pedalele de ambreiaj si frana se tin apasate si se introduce schimbatorul de viteze in treapta 1.
Pentru a porni fara ca autovehiculul sa mearga innapoi trebuie sa tinem apasata pedala de frana si sa ridicam fin pedala de ambreiaj pana simtim ca autoturismul tremura usor (punctul de cuplare ambreiaj-placa de presiune), in momentul ... Vezi pagina:
Prioritatea se pierde Unghiul mort Parcarea laterala
Aceasta este o pagina de minerit 6 monezi plus un Faucet pentru fiecare dintre acestea, DogeCoin, BitCoin, LiteCoin, Dash, BCH, Tokens.
Ai nevoie de un cont, facut numai cu adresa de email si o parola.
O data contul creeat, ai pagina de administrare cu wallet si optiuni pentru fiecare moneda: minare, transfer, schimb, contorizarea acestora pe zile, luni.... bonusuri la numarul de accesari, plus o loterie.
Copyright ® 2018 AutoStonny | Thank you Bootstrap CSS. | Termeni si conditii